top of page

داستان کودک - آقا بودوقک به مسابقه فوتبال می رود

«ویرگول، کودک» انجمن چهره ایرانی وین و انجمن ادبی تیله این فرصت را مغتنم شمرده اند که با همکاری یکدیگر داستان، شعر، مقاله، فیلم و موسیقی را در اختیار مخاطبین قرار دهند. این کار در قالب برنامه ای مشترک تحت نام «ویرگول» اجرا می شود. ویرگول به این مضمون که فاصله ای ست در متنی یکپارچه. این وقفه که در روزمرگی مان پدید آمده و فاصله ای که به معنای جدایی نیست. به امید این که بتوانیم در این روزهای دشوار دقایقی شما را از تمرکز بر اخبار ناخوشایند دور نگهداریم.

امشب 2020.05.04 داستان صوتی کودک « آقا بودوقک به مسابقه فوتبال می رود» نوشته ویدا مشایخی و با صدای آناهیتا و آتوسا مشایخی ویدا مشایخی تولد: 1327 ، پارچين، تهران – ايران.

تحصيلات آكادميك:ليسانس روابط عمومي ازدانشکده علوم ارتباطات اجتماعي . فوق ليسانس كتابداري از دانشگاه تهران. مدرك تخصصي كتابداري و علوم اطلاع رساني از دانشگاه پيتسبورگ – پنسيلوانيا

كارهاي فرهنگي و ادبي: كتابشناسي موسيقي ، گرد آورنده ، تهران ، مركز اسناد فرهنگ آسيائي ، 1356. ترجمه فيلمنامه رفقاي خوب، نوشته نيكلاس پيله جي از زبان انگليسي به فارسي ، تهران، نشر ساقي، 1379. آذر و امجديه ، تهران ، نشر خجسته، 1386. آواز سيندرلا ، برلين ، نشر گردون ، 1386. كيش و مات ، وين، فوروم هنر و ادبيات، آقابودوقک به جهانگردی می رود، تصویر گر رضا واعظ پور، تهران، مرغابی، 1396 (کتاب کودکان)

آقابودوقک به شهر موسیقی می رود، تصویر گر فرنگیس باقری، تهران ، مرغابی، 1397(کتاب کودکان) آقابودوقک به مسابقه ی فوتبال می رود، تصویرگر رضا واعظ پور، تهران، مرغابی،1397 (کتاب کودکان)

موسس انجمن هنری ایرانین نیو ایج 2010 موسس انجمن ادبی تیله 2010


لینک در یوتیوب:


bottom of page